Wsparcie
Wsparcie techniczne
ENTEO to ponad 10 lat doświadczenia we wdrożeniach oraz wsparciu w codziennej pracy z systemem enova365. Głównym celem usług serwisowych jest zapewnienie bezawaryjnej pracy na oprogramowaniu enova365 oraz dbanie o jego rozwój, dostosowany do potrzeb Państwa przedsiębiorstwa i zmina prawnych.
Wsparcie realizowane online oraz w siedzibie klienta, realizujemy w formie bieżącej pomocy technicznej oraz stałych umów serwisowych.
Pomoc techniczna/serwisowa
Nasz zespół wdrożeniowy jest do Państwa dyspozycji w formie:
- bezpośredniego kontaktu (wizyta w siedzibie Państwa firmie),
- konsultacji telefonicznych,
- połączeń zdalnych.
Umowa serwisowa
Umowa serwisowa adresowana jest do firm zainteresowanych nawiązaniem stałej współpracy w zakresie obsługi informatycznej.
Zawarcie umowy serwisowej gwarantuje:
- gwarantowany czas reakcji,
- określony w umowie stały ryczałt godzinowy,
- niższą stawkę za godzinę przy przekroczeniu pakietu określonego w umowie,
- miesięczny okres rozliczeniowy.
Panel klienta
Dla klientów ENTEO proponujemy również dedykowany portal klienta. Pulpit klienta to nowoczesna forma rejestracji zgłoszeń serwisowych oraz monitorowanie procesu prac i ich rozliczeń.