Logotyp Enteo
img1

Gwarancja bezawaryjnej pracy na systemie enova365.

Ponad 10 lat doświadczenia we wdrożeniach oraz wsparciu w codziennej pracy z systemem enova365

Połączenie zdalne - pomoc online
01

Wsparcie

Wsparcie techniczne

ENTEO to ponad 10 lat doświadczenia we wdrożeniach oraz wsparciu w codziennej pracy z systemem enova365. Głównym celem usług serwisowych jest zapewnienie bezawaryjnej pracy na oprogramowaniu enova365 oraz dbanie o jego rozwój, dostosowany do potrzeb Państwa przedsiębiorstwa i zmina prawnych.

Wsparcie realizowane online oraz w siedzibie klienta, realizujemy w formie bieżącej pomocy technicznej oraz stałych umów serwisowych.

Pomoc techniczna/serwisowa

Nasz zespół wdrożeniowy jest do Państwa dyspozycji w formie:

  • bezpośredniego kontaktu (wizyta w siedzibie Państwa firmie),
  • konsultacji telefonicznych,
  • połączeń zdalnych.

Umowa serwisowa

Umowa serwisowa adresowana jest do firm zainteresowanych nawiązaniem stałej współpracy w zakresie obsługi informatycznej.
Zawarcie umowy serwisowej gwarantuje:

  • gwarantowany czas reakcji,
  • określony w umowie stały ryczałt godzinowy,
  • niższą stawkę za godzinę przy przekroczeniu pakietu określonego w umowie,
  • miesięczny okres rozliczeniowy.

Panel klienta

Dla klientów ENTEO proponujemy również dedykowany portal klienta. Pulpit klienta to nowoczesna forma rejestracji zgłoszeń serwisowych oraz monitorowanie procesu prac i ich rozliczeń.

KONTAKT

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

ENTEO Sp. z o.o.

ul. Toruńska 155/328, Bydgoszcz

  • (52) 522 22 34
    (52) 58446 27

ENTEO Oddział Warszawa

ul. Sulmierzycka 6/60, Warszawa

  • (22) 465 93 62

ENTEO Oddział Poznań

ul. Bóżnicza 15/6, Poznań

  • (61) 668 20 70

ENTEO Oddział Łódź

ul. Główna 69, Kleszczów

  • (42) 239 03 05

ENTEO  Oddział Katowice

ul. Na Stawach 16, Jaworzno

  • (32) 445 09 07

Formularz kontaktowy


Dział handlowy

[email protected]

Dział wdrożeń

[email protected]