Logotyp Enteo
img1

Rozwijaj potencjał swojej firmy dzięki automatyzacji i optymalizacji procesów

Dowiedz się więcej
01

Pulpity enova365 dla kontrahentów / B2B

Platforma internetowa Pulpit Kontrahenta to klasyczne rozwiązanie typu B2B kierowane do firm będących kontrahentami (odbiorcy/dostawcy) dla użytkowników systemu enova365. Pulpit Kontrahenta znacznie uprości i zautomatyzuje procesy składania i obsługi zamówień – proces obiegu dokumentów i informacji pomiędzy kontrahentem a użytkownikiem enova365 utrzymywany jest od początku do końca w jednej bazie danych (brak konieczności wysyłania maili, faxów, wykonywania telefonów).

 

Korzyści z wdrożenia:

  • Samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych) , oferty od dostawcy;
  • udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach;
  • możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe;
  • możliwość wyświetlana zdjęć towarów;
  • możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI);
  • podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe;
  • informacja o zadaniach CRM kontrahenta;
  • możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień;
  • możliwość połączenia z modułem Workflow w celu np. zdefiniowania
  • powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.

KONTAKT

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

ENTEO Sp. z o.o.

ul. Toruńska 155/328, Bydgoszcz

  • (52) 522 22 34
    (52) 58446 27

ENTEO Oddział Warszawa

ul. Sulmierzycka 6/60, Warszawa

  • (22) 465 93 62

ENTEO Oddział Poznań

ul. Bóżnicza 15/6, Poznań

  • (61) 668 20 70

ENTEO Oddział Łódź

ul. Główna 69, Kleszczów

  • (42) 239 03 05

ENTEO  Oddział Katowice

ul. Na Stawach 16, Jaworzno

  • (32) 445 09 07

Formularz kontaktowy


Dział handlowy

[email protected]

Dział wdrożeń

[email protected]