Pulpit Pracownika enova365
Pulpit Pracownika enova365 służy do samoobsługi pracowniczej jednocześnie pozwalając na automatyzację zarządzania w Dziale personalnym. Co więcej, dzięki enova365 Pulpit Pracownika jest możliwość pracy poprzez przeglądarkę lub urządzenia mobilne, co niewątpliwie przyspiesza przepływ informacji w firmie.
Pracownik z poziomu aplikacji może:
- Pracownik z poziomu aplikacji może:
- sprawdzać dostępny limit urlopowy,
- składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
- składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń,
- drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.